Perfect!

Ingens liv e perfekt! Ingens! Får alltid höra "ååh du har de så bra" nej de har jag inte men jag e inte typen som går runt och gnäller över mina problem och söker uppmärksamhet för de heller!!!! Men när jag väl pratar om de med någon så e de med någon som förstår mig.... Annars håller jag tyst! Så döm aldrig någon utifrån vad du inte vet... För du vet inte vad "Skalet" döljer, du vet inte hur många tårar dom ögonen gråtit och inte heller hur många smile de läpparna fejkat! Jag gillar att lyssna på hur andra mår... Gillar inte att prata om mina problem och dessutom kommer folk bara till mig så fort de e något! Dom frågar aldrig hur jag mår.. Dom vill bara veta saker! Friends are like boobs, some are real and some are fake! That's just how it is!

Over and out!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0