Last minute plan

Hej! Denna dag har varit rolig med tanke på att jag sov 4 timmar och ställde klocka för att gå upp imorse :P Aja åkte först in till Entré men åkte sedan vidare till Emporia :) fyndade massor! Tyvärr blev de väldigt sent som jag kom hem för att jag skulle även iväg nu på kvällen, därav att jag inte uppdaterat under kvällen! Har även sparat batteriet på mobilen därför uppdaterade jag inte under tiden jag va iväg.... Men ska iaf sova nu så tar jag en dag imorgon med fix för bloggen och även ett stort New-in inlägg.... Inläggen blir både bättre och roligare om man lägger ner energi på att lägga in bilder som man kanske gjort extra roliga och om man skänker en tanke åt vad som egentligen skrivs så därför tänkte jag göra de imorgon istället för då blir de bättre..... :) fixar allt imorgon iaf så godnatt :P



Bjuder på en jääättefin (not) bild av mig nu ikväll :) enjoy it don't destroy it!


Kommentarer
Carro - en emo/scene bloggerska

Ny halsduk? Kramisar Carro

2012-12-30 @ 13:10:05
URL: http://quiethell.myshowroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0