Lite inspiration från weheartit

Tänkte dela med mig av lite inspiration från weheartit då jag e så sjuuukt sugen på att inreda och sånt just nu!!! :) Vill bara börja om på nytt med allting liksom :P
 
Det mysiga, stilrena, mörka, ljusa, öppna och städat!! Vi alla har våra stilar på inredning, själv gillar jag det stilrena och öppna.... Det ska va ljust rum med mörk inredning enligt mig då, det e min stil ;) jag gillar mycket ljus och i mitt rum räcker det med ca 10 ljuslyktor för att få det varmt i rummet inom en halvtimme :) dock gillar jag inte stora garderober, höhö!! Såna stora walk-in closets jag klarar det inte längre... Det e för mycket innan älskade jag det men nä inte längre! I såna garderober kan man lika gärna ställa upp en karta så man kan hitta xD nej skämt å sido :P dock kan de vara mysigt med den murrigare inredningen i bland annat vissa vardagsrum då det kan bli mysigare med mörka färger och mycket tända ljus som lyser upp rummet istället för en massa lampor överallt :) 
 
Själv har jag redan planerat hur jag vill ha min inredning i mitt egna boende när jag väl flyttar hemifrån... Hihi lite före i planeringen ;) öppet, ljust, enkelt och stilrent och tusen ljuslyktor! 
 
Nu har jag sagt mitt! :P 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0